Revalideren na corona Den Bosch

Gediplomeerd team

Home // Revalideren na corona Den Bosch

Revalideren na corona in Den Bosch

Wanneer u wilt revalideren na corona rekent u op de experts van Fysiotherapie Maaspoort in Den Bosch. Heeft u corona (COVID-19) gehad en is uw conditie hierdoor achteruit gegaan? Het virus kan, nadat u ervan bent hersteld, op dit vlak veel impact hebben op uw leven na de ziekteperiode. Wanneer in het ergste geval een groot gedeelte van uw lichaam uitgeschakeld is geweest, moet alles weer opgestart worden. Omdat onze praktijk ruime ervaring heeft opgebouwd op het gebied van revalidatie bieden wij ook de mogelijkheid om te revalideren na corona.

Hoe wij u helpen te revalideren na corona

Omdat we regelmatig cliënten met de longziekte COPD behandelen om hun longinhoud en conditie te verbeteren en op peil te houden, hebben we ook kennis ontwikkeld over de fysieke gevolgen van corona. In onze fysiopraktijk in Den Bosch werken we onder meer aan de verbetering van conditie en kracht van patiënten. Hierdoor weten we welke methoden u het beste kunnen ondersteunen bij het revalideren na corona en andere aandoeningen, zoals een borstklierontsteking. Bovendien hebben onze fysiotherapeuten een speciale training gevolgd in het kader van de lichamelijke impact van COVID-19.

Maak een afspraak bij onze praktijk

Wilt u na uw traject door blijven trainen bij onze praktijk? Dan biedt Fysiotherapie Maaspoort de mogelijkheid om bij ons onder abonnement te blijven trainen, onder begeleiding van uw eigen fysiotherapeut. Wij werken kort samen met uw huisarts en een diëtiste om uw conditie en welzijn blijvend te verbeteren. Heeft u vragen over onze behandelingen? Bel dan naar +31(0)73-6426363 of neem contact met ons op via het contactformulier en maak een afspraak.

Fysiotherapie Maaspoort