Effectieve therapieën

Gediplomeerd team

Home // Nekpijn Den Bosch

Nekpijn verhelpen in Den Bosch

Heeft u last van nekpijn en wilt u dit laten behandelen bij een aangeschreven fysiotherapiepraktijk in Den Bosch? Dan kunt u uitstekend terecht bij Fysiotherapie Maaspoort. Voor uw nekklachten bieden wij een diverse behandelmethodes aan. Bij ons werken gediplomeerde fysiotherapeuten die geruim de tijd nemen voor iedere cliënt, dus ook voor u.

U vindt bij ons verschillende behandelingen voor uw nekpijn

Nekpijn is een vervelende klacht die voorkomt bij zowel jongeren en ouderen en zowel sporters als niet-sporters. Bovendien kunnen nekklachten diverse oorzaken hebben, zoals een verkeerde lichaamshouding, slijtage en overbelasting. Bij Fysiotherapie Maaspoort bieden wij de volgende behandelmethodes aan om uw nekpijn drastisch te doen verminderen:

Aan de hand van een eerste gesprek en een lichamelijk onderzoek bij onze fysiopraktijk wordt gekeken welke behandelmethode het meest effectief zal zijn voor uw nekklachten.

Bestrijd uw nekpijn en maak een afspraak

Bij onze praktijk doen wij er alles aan om uw nekpijn te verminderen. Maak daarom een afspraak door te bellen naar +31(0)73-6426363 en u kunt doorgaans binnen 48 uur terecht. Vanzelfsprekend bent u van harte welkom om contact op te nemen wanneer u meer informatie wenst of heeft over onze behandelmethodes of vragen heeft over onze tarieven. Wij vertellen u graag meer.

Fysiotherapie Maaspoort